Pluggat i 3 timmar..

Hallu,
Höll på att somna på spanskan idag,lyckat.. Åh jag blir galen på att jag inte kan sova på nätterna!
Så man var väll inte den aktivaste på matten o svenskan men ibland blir det så. På idrotten så spelade vi pingis,ännu en grej som jag inte är bra på men men det var rätt kul ändå.
Åkte till stallet o tittade när jennie red på Larry. Faaaan vad fin han var asså!!
Tog sen hand om honom pysslade o myste. gjorde maten,mockade o smörjde.
Bosatt mig sen i cafeterian för lite plugg,länge sen jag pluggade där nu! men är alltid sånt jävla liv nuförtiden..
Svarade på lite frågor på min hemtenta i geografi och fortsatte när jag kom hem från halv 7-9! Så blev precis klar,jävligt skönt!
Så här kommer en liten att plugg lista:
Torsdag:
*göra samhällsuppgift
* engelska
*räkna matte
Fredag: fortsätta på det jag inte hann klart
Lördag-lördag: plugga till svenska och spanska prov

Så är inte jätte mycket att göra under tiden jag är där men jag måste dessvärre plugga till prov där nere..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0