Ridtur i snöstorm

Hallu,
Igår åkte jag till stallet med jennie och hjälpte henne på morgonen. Filmade sen när hon red för anne innan jag åkte hem till farmor o farfar. Farmor fyllde nämligen år. Så vi tillbringade hela eftermiddagen o kvällen där.

Idag så kom jag till stallet vid 10. Hjälpte till att mocka o fodra innan jag gick ner o mockade till aqua o larry. Red sen ut på aqua med elin som hade chico. Vi red ute i snöstorm.. Inte det mysigaste men men. Vi skrittade ett tag och sen travade vi lite på ängen.
fixade aqua och sen mat till henne o larry. Åt lunch och fikade innan vi gick ner o fixade det sista i stallet.
Tittade när jennie tömkärde larry och sen åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0