Skogsmulle

Hallu,
En fullspäckad dag idag. Började med skolan från 8-halv 2.
Åkte direkt till stallet för att ta hand om Larry och Aqua. Mockade först båda boxarna. Tog in larry så agneta kunde titta på honom, hon sa att han inte var halt bara lite "vinglig". medan han fick äta lite så ledde jag felix som red på millan, haha han är för söt asså! Lärde honom att styra så vi styrde eunt i småvolter på mitten,haha.
Red sen ut på Larry i 50 min,mysigt<3 Efter jag kommit tillbaka o gjort iordning larry så gjorde jag iordning aqua. Red ut med linnea och skrittade på grusvägen och red i lillaskogen och klättrade i lite olika backar där det inte var isigt. Men det var mysigt fast lite kallt..
mamma kom sen och vi åkte för att ta hand om sunny. Deras bana är jätte isig så jag red ut där med och skrittarbetade henne på vägarna och så blev det lite miljöträning samtidigt!
Kom hem vid halv 8 och har nu duschat o sen ska jag sova!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0