Skön skoldag!

Hallu,
igår kväll fick jag reda på att jag inte skulle ha idrott idag så jag började 10 över 11 och slutade 1, jävligt skönt!
Åkte till stallet där jag hjälpte till i stallet och bara hängde där. Det var typ helt öde o folk kom inte först vid 4-5 så det var lite ensamt men men ibland blire så.
Red sen å Astrid. Det gick sådär. Asså svårt att förklara för det gick inte dåligt men det gick inte bra heller.. Hon var väldigt stark och när jag försöker höja nacken så känns det som allt släpper och hon blir lite "kantig" ist för rund.. men det blir väll bättre så småningom.
Nu är jag nyduschad och nyäten så nu blir det mys med kaninen och godis till let's dance!


världens bästa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0