Spanien

Jag längtar galet mycket efter spanien nu! Bara 3 dagar kvar!! Planet går inte först 7 på kvällen,väligt segt! Men men man kanske förhoppningsvis kan sova lite.
Räknade ut att det var 4 år sen vi var nere där nu! Det känns lite märkligt att inte ha varit där nere,älskar den staden!
Har varit i nerja sen jag var i 8 års åldern och där nere umgicks vi alltid med linneas familj. Det kändes lite tomt sist vi var där då inte hon fanns längre.Vila i frid Linnea!
Men nu ska vi ner igen o förhoppningsvis blir det underbart!
Jag älskar spanien.Man kan säga att jag är uppvuxen där,jag bodde där nere väldigt mycket under hela min barndom tillsammans med mormor o morfar eller mamma o pappa i mormor o morfars lägenhet i Torivieja! Saknar det stället oxå! Åh ska bli så underbart att åka ner!

Europa terasseni Nerja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0