Stallet hela dagen

Hallu,
Åkte ner till stallet vid halv 12 och tittade när pernilla red rutan innan vi tog in hästarna och sen åt lunch.
satt o åt jordgubbar med vaniljkesella i solen,yummie!
Åkte o köpte glass med jennie innan vi hängde i cafeterian. Hängde sen med Pernilla o fixade med lite sommarläger lappar innan vi gick ner o betade med rutan o arlona.
Sen var tanken att jag skulle åka hem,tror ni att jag kom hem? nej såklart inte för att det gick inte att vrida om nyckjäveln i moppen!! Så jag satt o försökte vrida på den i nästan 1 timme! Sen kommer jennie o tror ni inte att hon klarade det? jo klart hon gjorde,haha!
men stannade kvar o tittade när jennie red. Larry var jääätte fin!
Åkte sen hem o skjutsade jennie på sin cykel bakom min moppe,hahah fyfan vad kul det var! Vi kom otroligt nog hem till jennie levande!
Nu har ja duschat och tittar nu på tv.
Imorn har jag skolavslutning!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0