Tävling imorn!

Hallu,
Åkte till skolan vid halv 8 och kom hem 20 i 9.. Hade lektion i 15 min.. men jag ska inte klaga det är ju bättre det än 1 timme! Får förmodligen G i spanska så det är ju asnice!
Åkte hem o bytte om innan jag åkte ner till stallet. Mockade till aqua och otto. gjorde ottos mat och sen så gjorde jag iordning hästar till pernilla. Red sen på astrid vid 12 och gud vad bra det gick! nu är vi på topp!
hjälpte till med massa saker hela eftermiddagen. Fixade skeriteriat,bar ner bord o stolar,fixade med grillen,staketen,åkte på fyrhjulningen,fixade vatten"spridaren" och ja mycket mer. Red sen ut på otto med Ylva som sällskap!
Nu ska jag äta och sen kommer Emma!

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Härligt, jo de är bra med mig me, lite trött bara men annars så^^



Åh tack så mycket(a)

2011-06-02 @ 08:04:29
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0