Tävling på hemmaplan

hallu,
Vi har haft tävlingar i stallet både igår o idag. Igår hade vi hästtävlingar och vi fick hem en vinst,pernilla o Walle grattis!
det var en väldigt lång dag igår jag kom till stallet vid 5 för att hålla Zarah o Carolina sällskap o äta frukost i lugn o ro,hur schyyst är inte jag egentligen? haha. o kom hem vid halv 10.. Men roligt var det även fast jag var så sjukt trött på kvällen! knoppade o badade astrid oxå efter tävlingen och red även ut på eftermiddagen.

Idag så hade vi en inbjudningstävling en ponny o en häst klass,eftersom vi inte fick ha ponnytävling för en annan ridklubb.. Men det gick bra ändå vi hade ekipage från vällingby som kom. I hästklassen vann Felicia och Sir davy och 2:a kom Madde på Walle! grattis till er!
I ponnyklassen så kom jag 1:a(!!!!!!!!!!) och sen 2 ekipage från vällingby kom 2:a!
Åh jag är så glad,duktiga astrid har blivit så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0