bandaget av

Hallu,
inatt sov jag faktiskt inte så bra.. Så vaknade mest hela tiden,men men hoppas få sova mer inatt!
Var på kliniken kvart i 9 o då tog dom av bandaget! Det var riktigt svullet o blått så öronen ser ut som alvöron,riktigt hett! haha men men om 3 veckor är dom naturligt färgade igen.
Åkte sen till stallet! på något sätt så har det varit skönt att inte varit där men ändå så har det känns tomt.
Hängde med therese o pernilla innan jag filmade när jennie red för pernilla.
Hjälpte jennie nere i stallet o var med henne o marie innan jag gick upp o åt lunch med pernilla o jennie. Samtidigt tittade jag när SD red. Varit ganska skönt att inte rida på ett tag,jag behöver pauser lite då o då känner jag.
Tittade när pernilla red på fina rutan och sen så har jag hängt med zarah,carolina o therese.
Har ont nu o är trött för att har tagit värktabletterna o snart får vi gäster. En familj från dalarna som jag känt hela livet. men det var länge sen nu så det ska bli roligt ävn fast jag kommer se helt drogad ut,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0