låååång dag

Hallu,
somnade 10 igår så vaknade halv 7 när jag skulle gå upp 8 men skönt att vakna av sig själv.är så skönt att jag har somnat tidigt hela veckan + förra!
På idrotten hade vi innebandy o fys,usch vad jobbigt!
matten o engelskan var sjukt tråkiga o sen svenska o samhället då var man lite för trött för att orka så..
Åkte direkt till stallet efter för att rida på otto!:) Red i pausen och det gick rätt så bra. Hade inga förväntningar första gången jag red dressyr på honom så, men han är så fin bara jag som tycker det är svårt att rida själv..
mockade o gjorde mat efter o kom hem runt halv 8 .
Nu ska jag titta på tv och sen blir det lägga sig o plugga spanska o sen sova!
pussinuss

siri o otto i håbo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0