operationen

Hallu,
Nu ska jag försöka skriva lite här om igår o idag eftersom jag inte orkat uppdatera först nu.
Som de flesta visste så opererade jag öronen igår. Kom dit vid halv 10 och fick lugnande,smärtstillande innan operationen började vid kvart i 11. Jag behövde inte sövas så var bara lokalbedövad i öronen. hela opperationen gick bra och de ända som gjorde ont var sprutsticken i öronen, men det överlevde man. Operationen tog 1 h o 15 min så det gick rätt fort ändå. Jag fick se resultatet innan dom satt på bandaget men man såg inte så bra efetrsom det var sjuuukt svullet och jääätte blått. Men dom stod iaf innåt!
Sen gick jag o la mig och sov i 1 timme innan mamma kom o hämtade mig. När jag väl kom hem så släppte alla värktabletter o bedövningen och ja jag har ALDRIG haft så ont i hela mitt liv! och folk som känner mig så har jag en extrem hög smärttröskel men igår så hade jag så ont så jag till o med grät och satt o skakade,usch har aldrig varit med om den fysiskasmärtan någongång! Värktabletterna började inte värka först 2 timmar senare! Men då somnade jag iaf ( är något i tabletetrna som gör att man blir jätte trött) så jag sov från 5 till halv 9 på kvällen. Då jag gick upp för att ta nästa kur av värktabletter,fick då även i mig lite glass. Somnade sen vid 11 igen och sov till 8 imorse,otroligt skönt.
Har fått i mig lite soppa idag iaf. jag har nämligen bandage över hela huvudet och ner över hakan så jag kan inte tugga.. Sen så gör det jätte ont att tugga så jag får inte i mig så mycket matigt men men. Men det jobbigaste är nog att jag inte kan prata ordentligt för hela ansiktet o läpparna är uppsvullna..
Mormor o morfar har varit hemma med mig idag,länge sen så det var mysigt o sen var såklart bästa mixto med<3
Har nästan precis vaknat efter en liten nap och nu ska jag titta på tv. Nu vet ni iaf att jag lever även fast jag har sjukt ont..
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0