Plugghäst

Hallu,
Seg dag idag men eftersom jag inte hade svenska så hade jag rast i över 1 timme,skönt. Då jag svarade på frågor till hemtentan i svenska. Från de att jag kom hem kl 5 så har jag fortsatt svara på de frågorna,så har suttit med de från 5 till 8 med 20 min pause,är man inte grym?! Men har fortfarande 10 kvar,suck.. Men dom tänkte jag skriva imorn för nu ska jag snart gå o lägga mig och läsa klart min engelska text. För när jag är klar med texten o hemtentan så har jag bara att läsa samhälle till torsdag och plugga till kostprovet på fredag,så nu känns det som jag har koll!
Känner verkligen hur ovettiga saker jag skriver om men mitt liv är inte så interesant så..
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0