Snöstorm igen..

Hallu,
Väldigt skön dag med tanke på att på idrotten så hade vi genomgång om individuellavalen och på spec satt vi och åt frukost! På bilden målade jag en fluga,som jag fick mvg på! Känns bra att man är bra på något iaf!
Åkte till stallet där jag hängde med therese och Ida och sen kom även carolina o zarah!
Satt uppe i cafeterian hela eftermiddagen eftersom det snöade som faan..
Red sen på Astrid,det gick väldigt bra utom när hon tjaffsar.. Gaah blir så trött på henne,hon biter tag i bettet och bara drar tyglarna ur hädnerna på mig! Men därimellan när hon orkar och sköter sig så är hon riktigt fin!
Våran varmvatten brädare har gått sönder,så jag kan inte duscha så jävla äckligt!!!!! Men ska samla mod till att ta mig en snabbdusch i iskallt vatten..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0