Världens finaste Zarah

Hallu,
På matten satt jag o lyssna på musik,som vanligt.. Man fattar ju ändå inte ett skit vad han säger och får man inte byta grupp så får det bli så och så får bästa  ylva förklara för mig ist! Skrev bokprov på engelskan och skrev typ 6 sidor så det kändes bra,ett G iaf. På svenskan pratade vi lite om redovisningar och på samhället skrev jag prov.. Det kändes dock åt helvete! Men har jag tur får jag G..
Mötte sen upp Therese och vi åkte och mötte Ylva,Carolina och världens finaste Zarah!<3 Saknat dig gumman och hatar att du är ledsen!!!!<3 Vi gick runt halvalångsjön och satt oss i solen på bryggan med choklad,bullar,bilar och mer,myspys även fast det blåste skit kallt!
Kom hem vid kvart över 6 och har ätit och pluggat lite idrott,ska ju ha kostprov imorn och smart som man är så har man glömt boken i skolan!(y) Tur att det finns kriterier på fronter och google att söka på!
Nu ska jag hoppa in i duschen och värma mig!
pussinuss

hahahahaha såhär kul hade vi en natt vid typ 3 för 1 ½ år sen :P

Kommentarer
Postat av: zarius

HAHA ååhh saknar filmnätterna :D<3

2011-06-15 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0