Vårväder

Hallu,
Eftersom jag inte har idrott på tisdagar på några veckor framöver så har jag bara 2 lektioner på tisdagar.. varav en är 40 min o den andra är 70.. Men men det är ju skönt så.
Åkte till sunny sen. Eftersom deras volt är så dålig så fick det bli skrittarbete på töm. Det gick faktiskt bra hon blev loss på slutet så jag är nöjd eftersom jag inte kan ett skit,haha.
Åkte sen o övningskörde lite på ikeaparkeringen,första gången för iår! och det gick så jävla bra hade inte glömt något! inte ett ända motorstopp eller någon rivstart! Skulle kört hem men mamma hade glömt körkortet,faan! Men snart så är jag ute på vägarna igen så se upp!
Har tittat på våra bästa år o ätit middag sen jag kom hem och ikväll blir det bara ta det lugnt o soooova,
pussinuss
 
Juste jag hade skinjackan på mig idag oxå,vårkänslor med strålande sol o 5 grader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0