25 grader

Hallu,
Ganska nice dag faktiskt. Hade spanska och matte innan jag hade lunch i 2 ½ timme! Den lunchen spenderades hemma hos emelie! Vi solade och bakade en kladdkaka,yummie!
Hade sen idrott i 40 min,vi spelade tennis. gick väll lite till o från men det är rätt så kul. hade sen idrottsprovet och det var väldigt lätt,vet garanterat att jag får G. Det var bara 6 frågor så man var klar på en kvart!Så fort har jag nog aldrig skrivit ett prov!
När jag kom hem la jag mig i solen och har solat hela eftermiddagen! Älska vädret,25 grader och sol är inte helt fel!
Har även plockat maskrosor.. vad gör man inte för att tjäna pengar! Så nu är jag 250 kr rikare!
Nu ska jag titta på tv,
pussinuss

Emelie och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0