Duktig astrid!

Hallu,
Vi kom till djursholm vid 12 och vi filmade till 2.Vi har lite kvar som vi ska filma på måndag,så en till ledig dag!
Kom till stallet vid kvart i 3 och skyndade mig att göra iordning larry så jag hann rida innan pausen tog slut! Han var väääldigt pigg så gjorde mycket övergångar men det hjälpte inte så mycket,men han kändes fin fast det gick lite fort ibland:) Mockade och gjorde maten innan jag själv tog och åt en macka.
För sen red jag igen! Inte den bästa gruppen kanske men jag koncentrerar mig o min ridning så det spelar ju ingen roll. och shiiiiiit vad bra det gick idag!!!!!!!!!!!!Har aldrig gått såhär bra på henne,hon var så sjukt fin,travade bra,galopperade bra och gick i en superfin stadig form!! Åh jag är så glad så det inte går att beskriva! Äntligen så börjar det kännas skillnad! Idag fick jag lixom gång i henne! :D
Nu har jag pluggat matte sen jag kom hem.. Segt men det känns bra nu så vi får se hur det går!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0