fredag!

Hallu,
En väldigt skön skoldag idag! Började halv 10 och slutade 1,så det var nice!
Kom till stallet vid 2 och hängde med Jennie o hjälpte henne med lite grejer. Tittade o tog lite kort när Carolina red! Pratade lite med Anna Blomgren som ska ha lektioner hela helgen! Tog kort när Jennie red för henne och sen så fick jag o zarah skynda oss o göra iordning astrid eftersom jennie red bara ett tag innan jag själv skulle rida,men lite bilder blev det!
Det gick bra att rida på henne idag med,dock inte lika bra som i tisdags men det gick ändå bra! så jag är nöjd,jag lever fortfarande från det i tisdags så!
Har suttit o tittat på tv hela kvällen o nu ska jag sova,
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0