Full fart

Hallu,
eftersom det typ spökade hemma hos mig inatt så sov jag inte så mycket.. Somnade vid halv 3 och gick upp vid 7,underbart!
Hjälpte jennie att göra iordning larry och sen tog jag kort när hon red för anna.
Hängde runt i stallet fram tills jag red privat för pernilla, det gick faktiskt väldigt bra! Hon går väldigt bra just nu,så det känns sjukt skönt!
Åkte direkt med Siri på tävling efter. Hon red en S:t george på 60 %! asbra ju! Så duktiga så:)
Nu är jag hemma och har precis ätit o duschat!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: fanny järvå

sv: Ja jag var tvungen att sno den.. Haha ;) Hoppas det var ok annars tar jag såklart bort inlägget! :)

Kram

2011-05-30 @ 22:22:14
URL: http://crewaef.blogg.se/
Postat av: fanny järvå

sv: Ja jag var tvungen att sno den.. Haha ;) Hoppas det var ok annars tar jag såklart bort inlägget! :)

Kram

2011-05-30 @ 22:22:17
URL: http://crewaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0