Glass i kungsan

Hallu,
Kvällen igår var awesume! Hängde med Emma,Robin och jossan hela kvällen inkl alla fulla föräldrar,haha. Kom hem vid 11 så blev inte så sent men hade kul hela tiden,så det var asnice!
Imorse så fixade jag iordning mig och begav mig sen in till stan med Emma! Fick med mig några plagg hem,innan pengarna tog slut.(bild på dom kommer sen).
Vi satt i kungsan och åt glass,myspys! Det var asskönt väder idag så jag hade bara shorts!
Kom hem vid 4 och la mig då ute och solade i en timme innan vi börja laga mat.
är nyduschad efter att ha hoppat studsmatta. Det är ju ganska bra sätt att träna på ändå!jag vart typ helt slut,haha!
Nu ska jag plugga lite och sen så ska jag titta på tv,
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0