Håltimme

Hallu,
Matten var ju lagom kul. han gick igenom hur han rättade nationella oh när han inte pratade om det så snackade han om B-kursen,jävligt intresant! Det är ju tur att man har musik i mobilen!
Vi behövde inte gå på engelskan så sitter nu i datasalen o väntar på på att svenskan ska börja.. Har ingen samhälle idag så slutar 3,sjukt nice!!
Idag ska jag ta tag i pluggandet!Har inte haft något plugg sen innan påsklovet så när jag får något litet ibland så orkar jag inte.. Men har idrottsprov på onsdag o redovisning på  måndag så idag så ska jag börja med båda lite smått!
Förstå att jag redan har uppdaterat två inlägg och klockan är bara kvart över 1,bar jobbat känenr jag!
Men nu ska jag hitta på något att göra,
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0