Lång dag

Hallu,
Rätt okej dag idag. Samhället så lyssna vi lite o sen så tittade vi våra aktier. Vi jobbade på vårt projektarbete på Geografin. Vi ska prata om djursholm och åka dit o filma och berätta lite. Vi tänkte åka imorn,så blir ingen skola för min del imorn,nice!
Vi läste dikter på svenskan och på matten så jobbade vi lite inför nationella på onsdag.. Det kommer ju verkligen gå så jävla bra!-.- Men men jag ska plugga som faan nu!
Spanskanationella var ju typ ett skämt! Hörövningen kändes okej,så om jag har tur så får jag G men asså skrivningen gick ju verkligen åt helvete! Muntliga nästa vecka behöver vi inte äns prata om..
Kom till stallet åt middag med Ylva o Zarah innan vi red 1 timme tidagare! Otroligt nice! Astrid var väldigt trött i början och försökte sakta av hela tiden.. men hon blev riktigt fin,blev bra i formen och travade på och galoppen kändes jävligt bra! Det börjar kännas som hon böjer på sina framben och inte bara galopperar som en gunghäst! så det känns ju skönt! Det kanske inte ser så ut men det känns iaf bättre så:)
Nu har jag duschat o ätit lite och nu ska jag snart börja plugga..
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0