Mattenationella

Hallu,
Började morgonen med frukost i skolan  med Emelie! Vi hade sen mattenationella.. Fyfan vad svårt det var! Usch.. Men om man har tur så får man G men det är nog tveksamt asså..:(
Vi "sprang" sen ett lopp på 5 km,ja asså vi gick väll inte äns det vi satt oss o väntade ett tag,men det är ncie med! Efter det slutade jag,så jag kom till stallet halv 12! Red på otto direkt och det gick rätt bra. Han var fin men jag tycker att det är svårt.. Men men roligt är det!
Mockade sen. Fick sällskap av carolina o göra maten,längesen kändes det som!
Tittade när Pernilla red på Rutan o Walle innan jag körde hem. Det gick rätt bra idag faktiskt.
har verklogen itne gjort ett skit sen jag kom hem.. Men snart så ska jag läsa lite samhälle ahr ju faktiskt läxa tills imorn som jag inte tagit tag i.
pussinuss

Kommentarer
Postat av: anna

kan inte du ha veckans blogg :) ?

2011-05-19 @ 15:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0