Nationella

Hallu,
På samhällen redovisade min grupp och det gick bra,jag har blivit så mycket bättre! förut kunde jag inte äns redovisa för jag blev så sjukt nervös! så det är skönt.
På geografin letatde vi information om djursholm som vi ska åka o filma i nästa vecka!
Hade sen rast på 2 timmar så jag o emelie åkte till huddinge centrum och handla mat och satt oss i någon park där!
På matten gick vi igenom lite inför nationella och på spanskan hade jag skriftliga nationella! Det kändes dock käpprätt åt helvete.. Men men jag svarade på allt bara hoppas det är rätt oxå!
Slutade 50 min tidigare så kom hem halv 5 ist för sluta då!
Har bytt om och ska äta och sen ska jag ner o rida ut på otto!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0