Onödig dag..

Hallu,
Så sjukt onödig skoldag! Vi hade mattenationella del 2 kl halv 9 och jag satt kvar till 10. Det gick bättre än jag trodde! Jag svarade på alla utom 3 av totalt 10 och man kunde samla ganska mycket poäng på dom. Så nu håller jag alla mina tummar för att jag ska få över 20 poäng!! Har sån ångest så jag inte vet vad jag ska ta vägen!
Eftersom vi inte behövde gå på geografin med tanke på att vi ska filma då egentligen men vi är ju klara,så vi gjord eint eett skit. Men eftersom jag itne gått på engelskan på några gånger så kände jag mig rätt stolt öve rmig själv som satt kvar i typ 4 timmar! Tror ni inte att när jag kommer till engelskan o ska egentligen se på film,nä men då har hon ändrat sig så vi får bara tillbaka våra nationella prov! Gaaah åh blev så jävla lack! men men... Jag fick iaf G+ på nationella,så det är ju nice!
Mamma hämtade mig o vi åkte o övningskörde på parkering för att öva på att backa. Det gick faktiskt rätt bra! Fick till o med köra på motorvägen för första gången påvägen hem!:D
Nu ska jag se på 9O21O innan jag äter middag o åker ner till stallet. Det är gemensam teori idag så vi ska titta på clinic.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0