Ridningen är på topp!

Hallu,
Rätt nice dag idag trots att jag var så trött så det kändes som jag gick i sömnen!
Hade bara samhälle på morgonen för sen åkte vi o filmade det sista i djursholm och vi var klara där vid halv 1! Jag kom väll till stallet vid 2,första gången sen i nian som jag kommer dit så tidigt en måndag!
Mockade och gjorde mat till Larry innan jag fikade med pernilla,åsa och ullis. Sen blev det rida ut barbacka på otto.
Gjorde iordning lite hästar till pernilla och sen blev det middag innan ridning. Astrid var super fin idag med! Åh det går så sjukt bra nu och jag längtar efter att rida nu! Det var ju 1 år sen jag gjorde det typ! Är taggad till tusen tills tävlingen nu,så nu hoppas jag på det bästa!
Nu måste jag plugga matte om jag ska ha någon som helst chans att få g på nationella..
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0