Simning

Hallu,
Eftersom vi inte hade vår spec idrott i tisdags så hade vi den idag. Tvåorna hade vår lektion o vi simmade,lite små segt men men..
På matten fick vi fåra  nationellasvar från första delen och ja fyfan vad dåligt det gick och usch vad jag mår dåligt över det! Jag har faan suttit o pluggat hur mycket som helst till det provet o så lönar det sig itne äns.. Nu måste jag samla ihop 15 poäng på andra delen! Jag kan ju lika gärna ge upp..Usch jag hatar att jag verkligen inte kan räkna matte!
Vi hade som vanligt ingen engelska så jag gick till ica med emma och mickis och sen så satt jag,petter,wigley,lucas,sonne o seger ute och åt glass. Hängde i cafterian sen med samma killar och amalia och emelie ett tag oxå innan svenskan äntligen började!
Vi skrev en berättelse o sen lyssna vi på en redovisning innan vi fick gå. På samhället hade vi läxförhör och sen svarade vi på en enket och vi fick gå efter en halvtimme,rätt nice!
Är så sjukt trött så förhoppningsvis somnar jag tidigt ikväll!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: Alice

SV; åå tack så mke!! (:

2011-05-19 @ 20:41:19
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/
Postat av: frida berg

Tack så mycket! :)

2011-05-20 @ 11:31:09
URL: http://fbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0