Torsdag

Hallu,
mamma väckte mig halv 10 och jag var fortfarande trött och somnade om? när sov jag så länge sist!?
Gjorde mig iordning och sen åkte jag o mamma och övningsköring. Det gick jätte bra idag. Våran bil är sååå mycket lättare att köra!
hade matte och ja vad tror ni vi gjorde? jo vi lyssnade på hans meningslösa genomgångar.. Räknade lite men ja det är tur att man går i samma grupp som pontus,han är ju rätt så bra på matte!annars hade man ju varit ännu mer körd än vad jag redan är efetrsom min mattelärare är dum i huvudet!
hade som vanligt ingen engelska.. Vi fick en uppgift som jag,kevin,gogge,tärnan,seger och elin gjorde innan vi gick o köpte glass!
På svenskan hade vi våran bokpresentation och det gick bra. Hahah var lite smått roligt att vi var ungefär 20 st i klassrummet från början men bara 7 st som läst boken så killarna gick ut  efter ett tag så var det bara 7 st kvar,bra jobbat killar haha!
På samhället lyssnade vi på 3 presentationer sen sluta vi,nödvändigt! Men otroligt skönt! så kom hem till 10 i 5 ist för halv 6,det är rätt nice!
Har tittat på bachelor,ätit och duschat,nu ska jag titta vidare på parlamentet!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0