trött..

Hallu,
Somnade otroligt nog 10 igår och vaknade 9! Men är fortfarande lika trött.. Så jag hoppas somna tidigt ikväll oxå.
Vi fick reda på vårat resultat på mattenationella idag och jag fick 19 och G var 20.. Men han ville inte ge ett ig så han skulle fundera!åhhh jag har sån ångest!
Vi tittade på Shakespear på engelskan och sen drog jag till stallet. Vi hade ingen svenska och orkade inte sitta i 1½ timme o vänta på samhällen så..
Jag red tillsammans med Carolina! Vi red först ut o galopperade på ängen och sen uppe på banan.Det var väldigt varmt att rida bara! Vad händer med vädret det blir varmt o kallt hela tiden..
Nu är jag hemma och ligger o tittar på tv!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0