Tävling i Wiad,Pernilla och Rubelit

Hallu,
Lång dag idag! Gick upp vid 6 och kom till stallet 7. jag o Ylva Gjorde iordning allt medan pernilla red en stund och sen så drack vi kaffe. Kom dit vid 9-kvart över 9 och tog det lugnt innan vi lastade ut rutan.
Hon var skiiit fin på framridningen och även inne på banan,det blev några små missar och fick några fyror men fick ändå nästan 65% i första tävlingen och dessutom i en MSV:C! Hon kom precis utanför placering när vi åkte.
Therese var oxå med o red och hon fick 68%  och kom tvåa!
Vi kom hem vid 2 så det var skönt! Jag o pernilla satt uppe i paddoken o titta när petra och sen Ylva red. Efter fick vi lite tråkigt i väntan på ylva så vi körde längdhopp,tre-steg och limbo! haha faan vad kul vi hade! och faaan vad grym jag var på längd och limbo!! Jag som inte trodde jag kunde komma ner äns,men klarade så lågt som min ahöfter!
Nu är jag hemma och håller på o skickar bilder till pernilla,therese och Ylva!
Ikväll blir det eurovision,
pussinuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0