Vilse i skogen vandrar han om kring

Hallu,
Började morgonen med att träffa Samuel,Längesen!
När jag klev av pendeln så träffade  jag pontus,det var oxå länge sen så det var roligt!
Vi tog bussen till Lida där vi hade vår frilufsdag..  Vi delades in i grupper och gjorde lekar,så otroligt roligt! I min grupp var det massa randoms och Hauser,Frida och Isaac.
Sen berättade våra underbara lärare att vi inte skulle göra något mer och bussen inte gick först 1½ timme senare!! Så jag,emelie,pontus,hauser,gogge,panna och philip började gå till tumba(i know man kände sig lite smått idiotisk som gjorde det) efter ett tag så hoppade folket av o gick tillbaka så det vara bara jag,emelie,pontus och gogge kvar till slutet. Efter vandring i skogen,vandring längst ängarna,en bro över tåget och gott förbi en golfbana så kom vi till vårsta! woho 1½ timme senare så hittade vi äntligen en hållplats! Otroligt nog så kändes det inte så länge för vi hade så jävla kul hela vägen!
Kom till stallet vid halv 3 och smorde,fixa lite med saker tills imorn då pernilla o rut ska tävla!
Red sen senare på Astrid och det gick väldigt bra idag. Hon tjaffsade lite i yttertygeln som vanligt men allt annat gick bra så!:)
Nu ska jag titta vidare på tävling och förbereda mig för en tidig morgon..
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0