Whoopies

Hallu,
Spanska nationella imorse gick rätt bra. Jag pratade lite och frågade lite så jag borde få ett g iaf.
hade sen ett hål på 2 timmar.. Satt o snacka med Emma och satt i datasalen ett tag innan svenskan började.
hade betygsnack och jag ligger just nu på VG++ och ska göra en grej på måndag så jag förhoppningsvis kommer upp till mvg!
På idrotten spelade vi tennis,så sjukt kul....or not..
Åkte ner till stallet för att ta hand om finaste larry! Jag red ute i typ 50 min o klättra i skogen och travade en liten bit på ängen,myspys! Hade sån tur att det började regna precis när jag gick upp på stallplan,flyt eller vad?!
Fixade allt och nu är jag hemma. Nu hålle rjag på o bakar whoopies! Första gången så ska bli intresant o se hur det kommer smaka!

Kommentarer
Postat av: pelin

Hej!

Kan du kolla på min blogg och lämna en kommentar eller ställa en fråga på bloggsvar?

2011-06-05 @ 19:32:32
URL: http://pelinsliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0