Kul att skolan dödar mig..

Är så sjukt trött! Höll på att somna på bussen hem. dagen gick jävligt segt,var så trött på efetrmiddagen så kan inte påstå att jag engagerade mig jätte mycket..
På idrotten körde vi styrka. Jag måste ha höjt mig mycket från samma test förra året! Klarade över 1 minut på plankan och gjorde 30 armhävningar, gjorde två stycken när man lyfter upp huvudet över en ribba och sen komme rjag inte ihåg vad vi mer gjorde! Så det kändes bra!
Känner dock att träningsvärken är påväg.. Men ska snart gå och köra lite magövningar ändå,måste ju passa på så ofta man kan!
Har suttit i över 1 timme och skrivit min text som jag ska presentera på tisdag,så det känns skönt att ha den gjord! Nu har jag bara plugga ledarskap,medicin och göra en till presentation innan jag är ledig från skolan! Så det blir plugga hela helgen så jag slipper plugga under globen!
Aja nu ska jag titta på tv!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0