Utvecklingsamtal

Åh det är något felräknat med mina kurser i skolan,enligt den har jag bara 2200 nu och ska komma upp i 2500 i slutet av trean. Men enligt min studievägledare så skulle jag bara behöva läsa 150 poäng i 3:an! Åh lack tjej.. Får gå och snacka med henne imorn tänker inte läsa ihop 300 poäng på 3 terminer!

Åkte och mötte upp Ylva efter det! Vi tog en fika på donken i slussen och blev sittande där i typ 2 timmar,mysigt!
Nu är jag hemma och ska titta på tv och sen blir det tidigt i säng när man börjar 8 imorn..


Kommentarer
Postat av: emelie

men gumman språk är ju bara 100, plus trafiken 50, sen var det väl något med att din kurs inte startade nästa termin, det var ju massagen eller något ? :) <3

2011-11-09 @ 21:22:10
URL: http://granfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0