Paddling

heej,
Nu är jag hemma från paddlingen. Kan ju börja med att säga att vi startade igår i ösregn och motvind så man kan ju inte påstå att jag var så glad,samtidigt som man var skräckslagen! Men efter lunch blev det bättre väder och det kändes bättre,vi kom iof fram sist varje gång men men vi kom ju iaf framåt även fast det inte kändes som det!
Vi kom fram till tältplatsen vid 4 och vi hade skit kul hela kvällen. Vi grillade,satt framför brasan,var ute och gick nattpromenad o svarade frågor i olika grupper och sen blev det ännu mer sitta framför brasan! Sov en halv timme inatt typ,känns bra.. Hata att tälta och fyfan vad kallt det var o jag hade ändå skit mycket kläder på mig!
Imorse gick jag upp vid 6 och var ute o gick lite innan jag började packa ihop mina grejer.
Åkte väll från campingplatsen vid 9-halv 10 och sen paddla vi i 2 timmar utan pause! fyfan då kan jag säga att jag var nära på att få panik! Lunchade sen o sov en liten stund innan vi åkte vidare till Gnesta.. Vo paddla mer än 2 mil och kommer aldrig i hela mitt liv sätta mig i en kanot igen,de kan jag ju säga!
Nu ska jag lägga mig i soffan o sova!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0