Äntligen är skolan slut

Hejhej,
Medicin provet kändes ganska bra faktiskt. Svarade på alla utom 1 och chansade på 2 typ, så borde klara mig ändå var rätt många frågor.
På irdotten körde vi styrka men eftersom min rygg ballat ur igen så blev det inte så mycket träning.. Ska försöka gå ut och gå en sväng iaf sen.
Åt lunch med bästa Zarah, Andrea och Hampus! Sen på engelskan övade lite inför engelska nationella, som verkligen kommer gå åt helvete.. Jag är helt sinnessjukt dålig på engelska asså!
Fick tillbaka våra svenska prov som jag fick MVG- på?!?! Jag som absolut inte jag skulle få mer än max VG! Så jag är verkligen asnöjd!!
Fick reda på att vi inte hade någon natur! Det gjorde min dag, sjukt jävla skönt! Kom hem vid 3 och har fortfarande inte gjort ett skit..Ska plugga till naturprovet imorn. Men det gör jag sen för nu orkar jag inte.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0