Balklänning

Har inte rört min röv från soffan idag kan jag ju säga!
Har tittat på tv hela dagen men även gjort läxan så skönt att den är klar!
Precis käkat tacos och ska snart titta på någon film pappa hyrt. Försöker gå in mina skort oxå, fyfan asså dom kommer aldrig bli sköna!!

Juste vet inte fall jag berättat att Emma ska ha sin studentskiva på tisdag och har temat bal! Åh är så sjukt taggad!!!! Ska äntligen få använda min balklänning igen, trodde att den alltid skulle få hänga på galgen i garderoben!
Har bestämt mig för att ha en svart sotning till och sen ska jag ha håret lockat o uppsats i en slarvig knut. Förhoppningsvis så blir det riktigt snyggt!
Bilder kommer komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0