Vårväder

Vilket väder det blev! Sol och 16 grader! Underbart. Det mindre roliga är att det blir en explosion av pollen.. Så är lite halvsänkt.. Men men får knarka tabletter!
Lektionerna gick rätt fort, kan dock inte påstå att det gick speciellt bra på historia förhöret.. Bara hoppas jag chansade lite rätt. Nu har jag bara 1 prov nästa vecka,känns skönt iaf. Men vi har säkert något annat jag glömt..
Nu har jag iaf långledigt tills på onsdag! Det var välbehövligt!! Helgen är lite halvplanerad, och det låter faktiskt som den kommer bli riktigt bra!
Nu har jag städat hela huset och ska snart byta om och åka ner till stallet.
Men först ska jag ta en lite powernap,
puss
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0