15 december

Det var en riktig jobbig dag igår. Fick reda på det på morgonen och åkte direkt hem till mormor o morfar o mixto. Vi umgick hela dagen och bara mös. Jobbig stämning när alla gråter och är ledsna. Jobbigt att se alla i familjen gråta..
Jag följde med till veterinären på kvällen. Kändes skönt att vara med honom in i det sista. Åh finaste finaste Mixto, saknar dig min älskade vän.
 
Åkte ändå och jobba på kvällen. Kände att jag behövde tänka på något annat. Det gick bra stundtals, men tankarna kom krypande ibland och svårt att hålla tårarna tillbaka. Men lyckades ta mig igenom natten.
Somnade tillslut och sov några timmar.
Åkte sen med pappa och sebbe till skäris. Var borta hela dagen och har nu sovit 1 timme, missade hela filmen.. men det var skönt.
Ska titta vidare på tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0