<3

Då var du en ängel min fina, bästa och underbaraste Mixto. Kan inte förstå att du inte finns här längre med oss. Det är så tomt, det saknas en stor del i vårat liv.
Du var med oss i 11 år, i mer än halva mitt liv så har du funnits där. Vi växte upp tillsammans. Vet inte hur många minnen jag har med dig, vi har gjort det mesta tillsammans. För du fanns alltid där. Du har varit med på varenda födelsedag, julafton och allting stort vi firat. Men du kommer inte finnas där på min student.. Min stora dag då jag ska umgås med nära och kära men så kommer inte du finnas där, min bästa vän.
Du var min bästa vän och jag älskade dig något kopiöst. Finns inga ord om min kärlek till dig. Du var så underbar. Det gick inte att inte älska dig, så snäll mot allt och alla.
Varför var du tvungen att bli sjuk!? Vi alla trodde vi skulle få mer tid, men det gick så fort.. Nu slipper du ha ont iaf.
Jag kommer aldrig glömma dig min fina pixti, du kommet alltid finnas i mitt hjärta.
Jag älskar dig. Vila i frid världens finaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0