7 december

Hejsan,
Sitter nu i soffan och tittar på finalen av x-factor! Dock kommer jag inte se vem som vinner eftersom jag ska åka och jobba. Men får se imorn!
Skrev klart 1 fråga på samhället, bara 2 kvar.. annars låg jag bara o slappa hela dagen, så skönt!
Åkte till stallet på eftermiddagen och red. faan vad kallt det är asså.. Tur att det är fint iaf.
Kan ju säga att det är rätt halt oxå och speciellt på våran gata där det inte är skottat.. Så sladdade rätt bra, det är kul så länge man har koll! Snälla skotta våran gata kanske? Nä men det gör man först när snön är påväg bort..
Aja ska göra mig klar nu innan jag åker och jobbar! Längesen så ska bli roligt att träffa  alla men är rätt trött.. Men piggnar nog till såsmåningom!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0