Ingen sömn

Hejhej,
Jag är helt död. Har inte sovit en blund inatt..
Jobbet igår gick bra, var mycket folk och hade fullt upp hela natten. Hann inte äta och vart så trött så jag mådde illa och höll på att svimma.. Ingen bra kombo att vara trött o hungrig. Kom därifrån vid 4 så det var skönt! Känns så roligt att jag hela tiden får massa kommentarer om att jag är så duktig och gör ett så bra jobb! Verkligen vad jag behöver höra. Alla där är så snälla och roliga, man kan prata med nästan vem som helst och alla är trevliga o pratglada tillbaka. Jag trivs verkligen och det känns jätte skönt.
Dock är jag ju helt slut i slutet av natten men det är ändå roligt.
Jag förstår därför inte varför jag inte kunde somna? Jag höll lixom på att somna på jobbet..
Så känner mig helt förstörd nu och har ont i hela kroppen.
Åkte iaf ner till stallet och red. Nu ligger jag på soffan och ska försöka vila lite innan vi ska iväg.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0