Mina älskade

Jag hatar att du blivit så gammal! Varför måste livet ta slut? Jag går ständigt i oro om att du inte kommer vara kvar hos oss för all evighet. För några veckor sen fyllde du 12, du har varit en del av mitt liv sen jag var 6 år. Min fina hund. Du är den som har följt mig genom vått och torrt, du är den jag haft så många lyckliga stunder med. Du får mig alltid att le. När jag är ledsen har du alltid funnits där att krama om och gråta mot. Den ända man känner sig riktigt älskad av. Du måste klara dig igenom dehär och ge oss många fler år tillsammans. Jag klarar inte av ett liv utan dig, du är min bästavän. Det går inte en dag utan att jag är orolig för att du kommer försvinna ifrån mig, ifrån oss alla.
Jag älskar dig Mixto, världens finaste.
 
Inte nog med att det här är min ända oro, min lilla bebis är också gammal nu.. Han fyllde 7 år nu, även om han mår bättre nu än någonsin så är han ändå gammal. Har tagit hand om honom sen han bara var några månader. Vi har gjort så mycket tillsammans och du har alltid varit min lille bebis. Han finns alltid här när man kommer hem och väntar på en, kommer springandes när han ser än och vill alltid ligga i min famn. Han sitter utanför min dörr på mornarna för att han vill komma in och väcka mig, när dörren öppnas kommer han upp i sängen och lägger sig. Han är en riktig mammagris och jag gör vad som helst för honom. Tänk att den lilla kan göra så stort intryck på både mig och hela min familj. Han är älskad av alla. Min älskade Robin, du måste vara kvar hos mig jag behöver dig.
Älskar dig Robin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0