Undviker plugg

Sitter vid datorn och ska försöka göra klart naturen tills imorn, men det går sådär.. Jag orkar inte! Finns typ ingen info om det jag ska prata om så kommer ju gå skita bra(y)
Så jävla skönt att börja 12 och sluta 3! Sånna skoldagar vill man ha fler av!
Dock var det hål på 1 1/2 timme där emellan.. hehe så hade bara 2 lektioner. Psykologin blev jag iaf klar med så nu är den kursen typ klar, så känns skönt. På håltimmen hängde jag med Moa och plugga även lite inför provet. Stabilt att börja plugga till ett prov en halvtimme innan.. Men jag får G iaf, svarade på allt så bara hoppas jag svara rätt och inte blanda ihop grejerna bara.
När vi skrivit klart provet fick vi sluta. Mamma och Sebbe kom o hämta mig så åkte vi till Farsta för att köpa julklappar. Jag fick mig inga julklappar köpta eftersom min lön inte kommer först den 15. Så får åka igen nästa vecka. Pappas hade mamma fixat och sen får mormor o morfar + farmor o farfar grejer jag gjort på keramiken, haha mina fina grejer. Så jag ska bara fixa till mamma och sebastian. Men vet på ett ungfär vad jag ska köpa så går nog fort att fixa ändå.
Åkte förbi mormor o morfar och mixto påväg hem. Myspys.
Nä jag borde väll plugga vidare..
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0