18 års dagen!

Dagen har varit super! Längesen jag varit så glad! Tänk att jag fyllt 18, det är helt jävla insane!
Dagen spenderades i skolan från halv 10- 2, helt okej ändå! Hem och sen vända för att åka med lillebror in till söder. Gick i lite affärer och sen åt vi middag! Känslan att beställa in alkohol, faan bästa! Frågade inte äns om legg,kändes faktiskt positivt!
Nu är jag hemma och ska plugga lite tyvärr. Men efetrsom jag firas hela helgen så får jag ta tag i det nu!
Hade inte önskat mig något speciellt så fick:
- Nya ridbyxor( beställda så kommer om 1 månad)
- En tröja
- ett linne
-ett silver halsband
- Nagelack
- En stor spegel till rummet
-ramar
-sminkborttagningsmedel
och sen lite annat smått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0