Väntan

Hejhej,
Första gången på evigheter som jag sitter vid min data! laddaren har dampat för min kanin har tuggat på den.. Men  nu funkar den igen iaf!
Sitter i min ensamhet i båten och lyssnar på musik o ritar. Rätt mysigt faktiskt. Pappa och sebbe är ute o åker lillbåten så dom kommer nog tillbaka snart.
 
Dagen vart rätt seg. Mycket väntan. Fixade med bilen sen vänta 2 timmar tills sebbe skulle till sjukgynsten och då vänta yytterligare halvtimme.. Men vi kom ner till båten igen strax efter 4.
Varit skit fint väder här gemfört med hemma men det gick inte att vistas ute ändå för att det blåste storm..
Förhoppningsvis så blir det bättre imorn så man kan sola lite!
Godnatt,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0