Ylva

Känns helt stört att du inte bor I Sverige längre Ylva! Från att alltid kunnat träffas när det varit något att du inte längre finns i detta land.. Du har hjälpt mig genom tuffa perioder och du har alltid stannat vid min sida. Du har alltid hjälpt mig med skolan, oavsett om du inte kunde så gjorde du allt för att hjälpa mig. Jag saknar dig gumman, du måste se till att skaffa wifi snart så vi kan prata på skype, dehär går inte längre! Men oavsett hur mycket jag saknar dig och jag vet hur jobbigt det var för dig att åka så tror jag på dig och vet att du kommer klara dig i Tyskland, för du är så jävla grym! Kommer alltid stötta dig, vad det än gäller. Glöm inte det! Puss på dig fina vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0