Full fart

Hejhej,
Full fart som vanligt.. Dehär med att hålla igång så mycket som man bara kan när man är sjuk verkar vara min grej..
Har varit och ridit 2 hästar nu iaf.
Kom precis innanför dörren och ska snart gå och ställa mig i duschen. Ikväll blir det att försöka bli frisk, lägga mig i täcket i soffan och mysa. Mi hals mår bättre nu iaf, bara täppt och har nog feber.. Suck.
Bästa är iaf att jag är ledig imorn! Och på tisdag! och på onsdag! och på torsdag har vi bara en lektion så får se fall jag pallrar mig dit eller inte. Och på fredag får jag sommarlov!!

På tisdag så tar både min älskade Zarah och Emma studenten!! Kan inte fatta det!! Så det blir tävlingsfix på mrogonen sen ska jag åka zarahs flak och sen 2 mottagningar!
På onsdag är dte tävling!
Veckan verkar bli på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0