Midsommarhelgen

Hejhej,
Nu är jag hemma igen!
Jag och Zarah åkte som sagt ut till Kråmö i torsdags. Vi blev hämtade av Sebbe i hans ribbbåt, sjukt roligt att åka!
Käkade lunch och sen la vi oss och solade hela dagen. Var ju stört bra väder! Brände mig lite i ansiktet dock..
Vi gick en promenad, hängde på flyan med hög musik innan det var middag.
Vi satt ute på en klippa och tittade på solnedgången hela kvällen, mysigt!
 
På midsommarafton så gick vi upp runt 10, käkade frukost och begav oss sen ut för att leta blommor o blad till våra kransar! Vi fixade kransarna och sen tillbaka o gjorde oss iordning. Käkade lunch med långbord med hela gänget!
Vi gick och solade lite till innan det var dags för vår utsökta tårta! Browniebotten med hallonmouse, grädde och jordgubbar på! Sen blev det såklart dans och sång runt midsommarstången!!
Låg sen o tittade på fotbollsmatchen som folk spelade.
Tog en liten nap och sen chillade vi bara innan middagen.
Efter middagen blev det gitarrspel och sång runt lägereld! Skönt eftersom det inte var något höjdarväder..
 
Idag åkte vi in till trosa igen, åt lunch och sen drog jag och Zarah hem. Jag åkte och red så kom hem vid halv 6.
 
Midsommarhelgen har varit sjukt mysig! Trots vädret igår så har vi verkligen haft mysigt och kul!
Har tagit massa bilder så dom kommer  upp så fort som möjligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0