Studentfirande

Hejhej,
Förlåt för dålig uppdatering!

Igår hade vi det jätte roligt! Åkte först till carros utspring och sen vidare till näsat stall och rida. hem gjorde mig iordning fort som faan och åkte hem till Carolina. Där vi umgicks och åt, trevligt trevligt!
Drog sen vidare till therese mottagning ovh var där o hägde ett tag innan vi gick tillbaka till carolina och sen utgång!
Vi drog till sommar igen, gillar verkligen stället! Rebecca och Ylva drog tidigt men jag och carolina var kvar till stängning och kom hem 4! Hoppas du hade en grym student!!

Vaknade vid 9 imorse och gick upp på toa men somnade som tur va om och vaknade 1 igen! Asskönt!
Pappa skjtsade mig till larry. Red och nu ligger jag däckad i soffan.. Här blir jag kvar idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du tröttnat på din kanin någon gång eller är det alltid kul?

2012-06-02 @ 19:53:22
Postat av: vanessa

Svar till anonym:

Nä jag har aldrig tröttnat men det är för att han är min lilla bebis<3

2012-06-03 @ 16:51:15
URL: http://vanessaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0